neděle 6. srpna 2017

Naked cake se zahradním ovocem

Druhý narozeninový dort, pekla jsem ho o stejném víkendu jako ten předchozí. Testovala jsem si na něm světlý korpus. Je výborný, ale ten kakaový red velvet mi sedí víc. Nicméně empiricky jsem ověřila, že "naháče" můžete udělat světlého, tmavého i něco mezi. Jak vám vyhovuje nejvíc.
Krém jsem dělala ze smetanového sýra (recept najdete TADY), ale pospíchala jsem a krém jsem si nenechala vychladit před plněním dortu. Byl tekutější, než by bylo třeba. Tak jsem se pokusila o "umělecké stékání", což se mi úplně nepodařilo :D V dortu ale krém ztuhl dobře a druhý den všechno hezky drželo, dort se dobře krájel. Jen to prostě chtělo nechat vychladit už před plněním, no...







Korpus jsem pekla stejně jako red velvet (recept a postup najdete TADY), jen jsem vynechala kakao a přidala víc vanilkového extraktu. Je krásně vláčný. Při plnění to chce určitě promazat pikantní zavařeninou. Mám ráda rybízovou, jablečnou s aronií, malinovou nebo třeba višňovou. Krém bude určitě lepší tvarohový nebo krém z tvarohu a mascarpone. Ten ze smetanového sýra mi k němu v reálu tak moc nešel.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.