čtvrtek 10. srpna 2017

Naked cake s višněmi a sedmikráskami

Tak tenhle dort byl můj zatím nejpovedenější, s touhle verzí už jsem byla naprosto spokojená. Ověřila jsem si, že když chci dort na sobotní oslavu, ideální postup je upéct korpus ve čtvrtek večer a vychladlý dát do ledničky. V pátek večer umíchat krém a dort naplnit. Kousek krému jsem si odložila stranou na boky a vršek na finální zdobení. A v sobotu před oslavou jsem dort ozdobila. Všechno se hezky rozleželo, s korpusem se mi hezky pracovalo, krém dobře ztuhl... prostě fajn a podle mých představ. Už to začínám dostávat do ruky :)






Použila jsem opět svůj oblíbený korpus red velvet (recept TADY), krém z mascarpone a tvarohu (recept TADY) a višňovou marmeládu. Na zdobení hroznové víno, nektarinky, višně ze zahrádky a sedmikrásky z trávníku (obojí od mé švagrové). Děti byly nadšené, když zjistily, že sedmikrásky můžou úplně v klidu sníst také :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.