pátek 28. července 2017

Tričko k prvním narozeninám

Tak a je to tady, mému miminku už je rok :) (Teda, byl mu už skoro před měsícem, ale víte, jak to je se mnou a stíháním...). Dárků nebylo moc, nepotrpíme si na kvanta hraček. A já jsem ušila narozeninové tričko. Kdysi jsem chtěla založit tradici a ke každým narozeninám dětem jedno ušít, ale ne každé narozeniny jsem to zvládla. Tak dostala Týnka k prvním - TADY, Vojta ke druhým - TADY a ke třetím - TADY. Doufám, že se polepším. Nejbližší narozeniny mě čekají ani ne za měsíc :)

Edíkovo tričko je námořnické, jednoduché, šité podle Ottobre 3/2016, střih 4. Je to moc fajn střih pro kluky, doporučuju. Látka jako obvykle od Terstry. Tepláčky jsou recyklo ze starého trička, střižené od oka podle střih na turecké "nasrávačky"  (citlivé povahy odpustí). Na hřiště ideální. Když se po pár týdnech dostanou do stavu "na vyhození", nijak mě to nebolí. Vím, že posloužily, dokonce dvakrát.














1 komentář:

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.