čtvrtek 25. června 2015

Turkáče

Minulý týden jsem dokončovala velkou objednávku na turkáčky. Provázelo ji hodně smůly (materiál se nestandardně loudal na cestě ke mně, já jsem špatně koukala do objednávky a dělala chyby...). Nakonec jsem ale měla z turkáčků velkou radost a ušila rovnou ještě několikery jablíčkové na e-shop. Už tam na vás čekají :)


Velká hromada riflových a úpletových turkáčů - na e-shopu je najdete jako variantu "na přání" a můžete si navymýšlet, co by se vám jen líbilo. K riflovým náplety ze kteréhokoli úpletu s elastanem z mé syslírny. Úpletové mohou být jednobarevné s barevnými náplety i barevné s jednobarevnými náplety. Je to na vás :)


Jablíčkové byly v téhle objednávce jediné pestřejší. Ale tak se mi líbily, že jsem ušila rovnou ještě jedny stejné pro Týnku a jedny menší na e-shop. Zákaznice si přála ještě ve stejné barevné kombinaci nákrčník. možné je všechno :)


Modré jablíčkové jsou skladem na e-shopu ve vel. 86/92

Růžové jablíčkové jsou skladem na e-shopu ve vel. 68/74


Zelené jablíčkové jsou skladem na e-shopu ve vel. 86/92


Výhodou turkáčů je (krom módního vzhledu) hlavně extrémní pohodlí a prostornost. Jsou super na hraní, válení, spinkání... Vejdou se do nich i objemné noční látkové plenky. Zatímco na dospělých mě tahle móda nijak zvlášť nebere, na dětech mi přijdou roztomilé :)


Protože se objednávka dost zpozdila, přibalila jsem jako omluvenku ještě 3 barevně sladěné potahované knoflíky. Dají se našít jako ozdůbka na čepici, čelenku nebo mikinu nebo třeba navléknout na gumičku a nosit na culíku. Mám ráda tyhle drobné detaily. Snad potěší. A vy je najdete nově i u mě na e-shopu jako variantu Potahovaný knoflík a Gumička do vlasů vždy v sekci Doplňky











Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.