středa 24. června 2015

Kanýrkové sukýnky

Zákaznice si objednala krom jiného dvě kanýrkové sukýnky. A mně se tak líbily, že jsem rovnou ušila ještě jednu pro Týnku. Těžko se mi s nimi loučilo... :)

Sukýnka pro Týnu je z kolekce Flo´s Garden od Andover Fabrics (jako obvykle od Mellu). Pro mě jedna z nejkrásnějších holčičích kolekcí, co jsem viděla. Počkejte, ještě se s ní u mě potkáte :)

Sukýnka je bohatě nabíraná a v pase do gumy. Příští jaro trochu povolím gumu a pokud bude třeba, našiju zespoda ještě jeden volánek nebo kus madeiry a bude sloužit dál. Tuhle nehodlám jen tak odložit :)



 Zákaznice si přála sukýnky pro holčičnu v pase do nápletu a z kombinace plátna a úpletu. Dost jsem se toho bála, ale dopadlo to dobře. Tak snad budou dobře sloužit.







4 komentáře:

  1. Všechy jsou úplně parádní, škoda, že už nejsem malá holčička :-)

    OdpovědětVymazat
  2. jé ty jsou nádherné, ta pro Týnku je nejhezčí. Škoda, že nemám malou slečnu. : - ))) Zdena

    OdpovědětVymazat
  3. Nádhera :-) Škoda, že nemám malou holčičku. Iva

    OdpovědětVymazat

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.