neděle 30. března 2014

Březnové kapsovky na přání

Celý březen nešiju nic jiného než plínky na přání. Pomalu už se blížím ke konci seznamu, který měl být touhle dobou už dávno dokončený a já jsem si měla užívat zasloužené volno. Ale nějak na mě padla jarní únava a nemůžu se k ničemu dokopat, věci nejdou, jak by měly, přidávají se různé dětské nemoci a bolístky... Dva velké balíčky se kamsi zatoulaly a já místo šití běhám ob den na poštu a řeším to. Nějak se nedaří.
Ale venku je nádherně, sluníčko mě ohromně nabíjí. A taky hezké ohlasy, když se líbí, co jsem (tentokrát doslova) v potu tváře vytvořila. Tak tady jsou březnové kapsovky na přání. Mám z nich radost. V šuplíku mám rozešitých pár kousků podle vlastního návrhu, tak doufám, že se mi podaří brzy je dokončit, že se budou líbit a rychle najdou nové majitele.














Při šití jsem nafotila dost materiálu na fotonávod, během pár dní by mohl být na světě.

Musím říct, že už se strašně těším, až se prokoušu tím seznamem a udělám si chvilku volno od plenek. Na jednu stranu mě strašně těší zájem, kladné reference a velká poptávka po plínečkách, na druhou mi zase schází prostor pro trochu kreativnější tvoření, děti rostou a potřebovaly by doplnit šatníky, manželovi už druhou sezonu dlužím softshellku... Nějaký nápad, jak to skloubit?

Krásné jarní dny všem :)

1 komentář:

  1. Jitu, těžko říct jak to skloubit. Každopádně plínky šiješ krásný!

    OdpovědětVymazat

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.