pondělí 10. března 2014

Šicí dort :)

Poslední týden a kus byl u nás ve znamení jarních virů a oslav mých narozenin, které jsem letos neměla. Oslav jsem měla hned několik, všechny byly krásné. Na tu poslední, s mojí rodinou, mi můj manžel ze všech nejlepší nechal od kamarádky Katky vyrobit šicí dort jako překvapení. Takovou senzaci si nemůžu nechat pro sebe :) A navíc byl táááák dobrý - žíhané těsto, čokoládová šlehačka, ovoce... Díky moc!


 Knoflíčky po obvodu mě naprosto dostaly



A tipovací soutěž na závěr - co je to bílé na fotce?

7 komentářů:

  1. Nádherný dortík jsi dostala. Musel dát pěknou práci. A to bílé? Samo, že to je vícevrstvá plína :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Dort super a myslím si, že je to vkládačka ( bambusová:-))

    OdpovědětVymazat
  3. No pááni..... je fakt úžasný!

    OdpovědětVymazat
  4. ten je fakt SUPER. Mně to bílé připadá jako marcipánový vatelín :-D

    OdpovědětVymazat
  5. VV plena :-) Cuddy.

    OdpovědětVymazat

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.