sobota 5. dubna 2014

"Turkáče"

Celý březen nešiju než plínky, už se mi o nich pomalu i zdá :)
Včera jsem se prokousala k objednávce na kalhoty pro miminko, které se v červnu narodí jedné milé zákaznici. A opravdu jsem si vymýšlení i šití užila :) Nakonec jsme společně vymyslely "turkáče" z jemné rifloviny do pružných nápletů. Střihla jsem jedny zkušební pro moji Valentýnku s tím, že když mě nenadchnou, poputují do světa. A pak rovnou dvoje s různými náplety, aby měla zákaznice na výběr.
Ač odpůrce "nasrávaček" (útlocitné povahy odpustí), z výsledku jsem nadšená, na miminku jsou strašně roztomilé :) Navíc je Týnka hned stihla počůrat, tak je o jejich osudu rozhodnuto :)




tyhle už majitele mají

a tyhle na něj zatím čekají - jsou ve vel. 62/68


a tady zkušební verze pro moji Tynušku




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.