pondělí 3. března 2014

Tričko s náklaďáky

O víkendu jsem opět trápila coverlock a vylezlo mi z toho náklaďákové tričko. Opět stejný střih jako u krokodýlího (osvědčil se - zapínání u krku je super). A nebýt úplně nesmyslných chyb, které jsem dělala, šlo by to i celkem rychle. Založení rukávů a spodního lemu trička mi šlo už výborně. Ale obšití výstřihu bylo za trest. Celé jsem to 2x párala a nakonec prošila dvojjehlou. Proto to nehezké zvlnění. Snad se po vypráním trochu zlepší :-/
Ale mělo úspěch a to je hlavní :)





8 komentářů:

  1. Moc pěkné, tyrkysová to navíc moc hezky uživila.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná barevnost! Šedá je moje oblíbená. Snad na tu látku nikde nenarazím, "musela" bych ji koupit. A nedá se to zvlnění i trochu rozžehlit. U nás doma to funguje. Možná bude fungovat i u vás doma?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle je bohužel stav po žehlení :-/ Tričko už je v prádle, tak uvidíme, co to udělá pak :)

      Vymazat
  3. Výstřihy obšívám coverlockem s patkou se středovým vodičem. Je sice opravdu drahá, ale u výstřihů mi připadá nenahraditelná. Kdyžtak můžu poslat kontakt, kde jsem ji koupila.
    P.S. Můj Janome šije většinu úpletů bez diferenciálu. U výstřihu ho vypínám snad vždycky. Není to vlnění způsobeno zapnutým diferenciálem?
    Ať se daří!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Může být, s diferenciálem zatím dost laboruju. Na overlocku je to snadné, tady si nevím moc rady. Chová se nějak jinak :-/ Ještě zkusím na ten výstřih vzít silnější jehly, co to udělá. Za tip na patku děkuju.- Vím o ní, ale nedošlo mi, že právě na tohle by byla dobrá :)

      Vymazat
    2. Přesně, diferenciál na coverlocku se chová úplně jinak než na overlocku. Možná by také pomohlo prošívat nějakou střední délkou stehu. Šiji jehlami určenými pro Janome, vel. 80 a 90 a rozdíl mezi tím jsem při šití nějak nepostřehla. Používáte jehly určené pro Janome? V tom by taky mohl být zádrhel.
      Ale i tak, coverlock i přes ty všechny problémy ráda používám. Pevné nervy přeji!

      Vymazat
  4. Nádherné tričko, bohužel na tohle bych si asi netroufla, mám pouze obyč. stroj. Je to úžasná látka, konečně opět pořádný klučičí motiv (mám dva kloučky a problém, že vidím jen holčičí motivy :-) můžu se zeptat, kde se dá takováhle látka sehnat? chtěla bych do softshellových kalhot a bundy jako podklad, mám totiž podobné reflexní nažehlovačky a kluka milujícího bagry a ještěrky (vyskokozdvižní vozíky :-DDD Díky moc a hezké velikonoce Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za pochvalu :) Jestli je úplet k dostání někde v čr, to bohužel netuším. Je z Finska - http://www.myllymuksut.com/fabrics-tricot-fabrics-c-17_65.html Mají tam skvělé úplety, cena je vysoká, ale kvalita odpovídající.
      Tričko můžu ušít ;)

      Vymazat

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.