pondělí 28. května 2018

Panenka k prvním narozeninám

Poslední z dárků (po vlkovi a Pepinových šatech), který jsem šila v poslední době, je panenka k prvním narozeninám. Zadání bylo jednoduché. Musí být prací a nesmí mít moc drobných detailů, kterým by hrozilo ukousnutí. Když už jsem šila jedné neteři vlka na spaní, panenka pro druhou neteř musela být Karkulka. Jak taky jinak.









Šilo se mi moc hezky. Panenka je z plátna, vlásky  z fleece, vycpaná dutým vláknem v kuličkách, které používám na hračky a polštářky. Střih jsem si tvořila vlastní na základě různých, které jsem našla po internetu. Největší oříšek byly šatičky. Chtěla jsem, aby byla panenka převlékací. Roční neteř samozřejmě převlékat nebude, ale její tříletá sestřička už jo. Zároveň jsem spěchala a nechtěla jsem si komplikovat práci složitými detaily. Takže jsem vymyslela úplně jednoduché šatičky z obdélníku, u krku nařasené a začištěné šikmým proužkem. Zapínají se na patentek. Samozřejmě rovnou dvoje, na výměnu. Pár detailů jsem si neodpustila, ale všechny knoflíčky jsem poctivě přišila, tak snad vydrží.

Doufám, že bude dělat dlouho radost :) Jediná potíž je, že Týnka teď vyžaduje panenku i pro sebe a mně se do další vůbec nechce :)

5 komentářů:

  1. Jé, ta je hezká, moc se povedla. :-) Ani se nedivím, že Týnka chce také... D.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná panenka! A schopnost vytvořit si vlastní střih a vymyslet jednoduché šatičky a pod. - obdivuju!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Pro děti šiju ráda. Nevadí jim, když to není dokonalé :)

      Vymazat
  3. To je krásná panenka!!! I když různě inspirovaná, přece originální!!! I šatičky na převlečení! Být na místě Týnky, taky bych si ji přála. J.

    OdpovědětVymazat

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.