čtvrtek 24. května 2018

Vlk 2v1

Neteř má krom Pepiny ještě druhou velkou lásku, Karkulku. A hlavně vlka. K narozeninám jsem dostala zadání - cestovní polštářek ve tvaru vlka. Hlavně musí mít zuby. Vznikl vlk 2v1, mazlík a polštářek. Výraz má teda trochu jako po lobotomii, ale má zuby, to je hlavní :D

Střih jsem dělala vlastní od oka, vlk je ušitý z úpletu a jemného pracího kordu. Jako výplň jsem použila duté vlákno ve tvaru kuliček. Mám s ním velmi dobré zkušenosti. I při opakovaném praní necuckovatí a hračky nebo polštářky si zachovávají poddajnoust a tvar. A snáší i praní na 60, což je někdy nutnost :)





Doufám, že se bude vlkovi dobře dařit a bude se na něm hezky spát :)

3 komentáře:

  1. Dětské fantazie jsou nevypočitatelné. A hravé! Spát s vlkem, to chce odvahu! - Dílko je zdařilé, ať se líbí! A neruší pěkné sny! J.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný vlk.. taky jednoho máme z IKEA a malá ho nedá z ruky. Plyšové hračky má ze všeho nejraději. Dělá společné oslavy, obědy a schůze se všema plyšákama co má :) radost se na ni dívat.

    OdpovědětVymazat

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.