čtvrtek 25. ledna 2018

Vlčí tričko

Další z vánočních šicích počinů bylo vlčí tričko pro Vojtu. technicky vzato to nejsou vlci, ale husky, ale Vojta mu říká vlčí, tak je vlčí :) Přál si teplé tričko s dlouhým rukávem. Mám doma několik tenkých elastických teplákovin z Lillestoffu a ty jsou na teplejší trička ideální. Na dárek jsem vybrala vzor, u kterého jsem očekávala největší nadšení :) Střih je úplně obyčejný s raglánovým rukávem z nějakého Ottobre. Nic složitého jsem tentokrát nevymýšlela.

Vojta měl radost a tričko nosí moc rád. A mně dorazilo jarní Ottobre, tak už začínám promýšlet, do čeho dalšího se pustím :)






2 komentáře:

  1. Super triko, takové nikdo nemá! :-) Prosím, co používáš na olemování průkrčníku? Moc díky. Pěkný pátek a pohodový víkend. :-) D.

    OdpovědětVymazat
  2. NASA krstna dcera miluje vlky, ta by bola nadsena! Vdaka za inspiraciu, to mi fakt nenapadlo, idem hladat latku ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.