neděle 7. ledna 2018

Nepromokavé návleky na rukavice

Synovec se začal učit na snowboardu. Každý, kdo s tímhle sportem někdy začínal, asi dobře ví, jak náročná činnost to je, pokud jde o rukavice. Obyčejné zimní rukavice vydrží suché jen pár minut, kvalitní jen o něco málo víc. Hodně pomůže šikovná vychytávka, nepromokavé návleky přes rukavice. Dospělácké se dají koupit, s dětskými je problém.

Uvažovala jsem o takových návlecích už dřív pro naše děti do lesní školky. Tady v Praze a okolí je zima vždycky spíš mokrá a blátivá, děti spotřebují několik párů rukavic denně. Ale, jak už to bývá, moje děti obvykle ostrouhají. A já si při šití dárku říkala, že zas šiju jiným dětem něco, co bych ráda měla pro ty své...











Šila jsem z "jarního" softshellu, který je tenký, nezateplený, poddajný a lehký. Střih jsem si vytvářela vlastní. Všechny švy, u kterých to šlo, jsem prošívala i po líci, aby rukavice dobře držely tvar.

Doufám, že je synovec užije a že se osvědčí. A pokusím se zmobilizovat síly a vyrobit další páry pro Vojtu a Týnku.



2 komentáře:

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.