úterý 16. srpna 2016

Popovak

Pomalinku začínám trochu šít. Ne moc, jen tak zlehka. S Edíkem to skoro vůbec nejde, večery tráví v náruči neb v šátku a já s miminkem v šátku šít nedovedu. Znám pár švadlenek, které ano a dost to obdivuju. Mně ten balík na břiše vadí při naklánění nad stůl a Eda zas nesnáší, když si sednu :D Naštěstí je po večerech spousta sportu ke sledování :)

Ušila jsem mu na spinkání dva popovaky. Pokud to neznáte, je to takový pytlík, který se natáhne přes body místo dupaček a nemusíte řešit velikost spodních dílů oblečení a proporce overalů. S nočními plenkami se totiž děti do většiny běžně prodávaného oblečení špatně vejdou. Výrobci s látkovkami nepočítají. Třeba overaly musí být o 1-2 čísla větší a nohavice pak plandají kdo ví kam. Popovak tohle krásně řeší, mimino cítí svoje nožičky a hezky se mu spí a vy máte vystaráno na několik měsíců, po které nemusíte měnit velikost oblečení na spaní. Fajn vychytávka :)












Jdu zas pokračovat v chování a houpání. Jen škoda, že zrovna dnes večer je na programu dráhová cyklistika a vzpírání, což mě teda ani trochu neba :)

8 komentářů:

  1. Jo, popovak jsem si na třetí dítko chtěla taky ušít. No, dcerce už je něco málo přes tři měsíce a popovak nikde, nějak se k tomu stroji nemůžu probojovat... Ale měl by ještě smysl, že jo? :-)
    To sledování televize u chování a houpání mi připomnělo první dítě - zkoukla jsem takhle tehdy s mužem komplet seriály Haló, haló a Červeného trpaslíka, ač mě původně vůbec nebavily :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jeeee, skoda, ze jsem na takovou vychytavku neprisla uz u starsiho. Ten mel klasicke mega dlouhe overaly. Muzu se zeptat..to je klasicky uplet a jen jedna vrstva?

    OdpovědětVymazat
  3. tak to je naprosto boží vychytávka!!!! ♥ ukládám si to do inspirace

    OdpovědětVymazat
  4. Geniálně jednoduché, jednoduše geniální !!! skvělá kousek miminkovské garderoby :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Jé, to je parádní kousek! dalo by se to využít i pro starší dítko (8m momentálně, plazící se a občas cestující po posteli)??? Vždy se v noci odkope, přes léto nevadilo, ale teď už pár dní přemýšlím, jak to vyřešit a klasický spací pytel pro děti se mi nechce dávat, neb praktikujeme bezplenkovku, a to by se mi špatně k němu dostávalo. Tohle by mohlo být lepší...Anička

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že určitě. Dokud dítěti nevadí při vylézání z postele, může ho klidně mít :)

      Vymazat
  6. Dlouho jsem tu nebyla a koukám, další přírustek :-) tak gratuluju ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Zdravím, jsou parádní :-) Mohla bych se zeptat jaké jste použila materiály na vnitřní a vnější vrstvu?

    OdpovědětVymazat

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.