pondělí 1. srpna 2016

Penál v nordic stylu za odměnu

Chvíli před narozením Edíka mi manžel koupil pixelové omalovánky, abych se měla v porodnici čím bavit. Pořídila jsem si k nim fixky a hned odhalila zásadní problém. Nemám penál. Spíchla jsem si jeden bleskový ještě před porodem, abych barvičky pak nemusela lovit někde pod nemocničními postelemi. V mých aktuálně velmi oblíbených černo-bílých tónech. Jen tak, pro radost. Osvědčený tvar na zip, jaký jsem kdysi šila pro ségru k narozeninám.

Tak to je on, můj penál za odměnu :)










2 komentáře:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Nádhera, Jitu. Smekám, máš-li ještě čas na vymalování:-)
    Já tento penál zkoušela poprvé včera, ale se zipem v celku, toto se mi líbí víc, musím okouknout a chystám se na další pokus.
    Krásné šití máš.
    Krásné dny přeji.
    Bohunka

    OdpovědětVymazat

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.