úterý 17. února 2015

Tričko s rolovaným lemem

Na podzim jsem si udělala radost a pořídila jsem si pár metříků novinkových interlocků od Birch. Látky přesně podle mého, láska na první pohled. A obratem jsem si ušila obyčejné rychltričko s rolovanými lemy. Jen ten článek se jaksi opozdil. Tričko nosím už dobře čtyři měsíce... 




Rolovaný lem se šije úplně jednoduše. Proužek z elastického jednolíce střihnete stejně dlouhý jako u klasického lemování průkrčníku, ale o něco užší. Proužek přišijete na OL lícem k líci, trochu natahujete. Nejprve sešiju konce proužku k sobě (pozor, je třeba sešívat rubem k rubu!!), na 4 místech přišpendlím k sešitému průkrčníku a pak lemuju. Prouek rukou pěkně zaroluju a v místě sešití konců proužku lem přistehnu v ruce, aby v tomhle místě lem netrčel. A na závěr prošiju po líci na COL (nebo samozřejmě dvojjehlou, entlem nebo jak kdo chce).


Rolovaný lem, aby to nebylo pořád na jedno brdo :)


Vzadu je třeba lem přichytit několika ručními stehy, aby lem netrčel



A jedna mizerná fotka na modelce. Pro představu, nic estetického na ní není. Bohužel :-/ Vrhla jsem se ale na pilování fotek, tak snad budou časem lepší :)





5 komentářů:

  1. Krásná látka a bezvadně padnoucí střih :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Triko ti pěkně sedne! Mám stejnou látku v jiné barvě a tento střih jsem zrovna před týdnem taky šila:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezké, super látka, přesně "moje barvy"..odkud je?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    2. Z sitiniti.cz - můj oblíbený zdroj oblíbených látek :)

      Vymazat

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.