sobota 15. září 2012

Zářijové plínky

Konečně jsem překonala lenost a vrhla se do dalších plínek. Tentokrát jsem vyzkoušela variantu bez volánků kolem nožiček, tak jsem zvědavá, jak se osvědčí. Po prvním testování se mi líbí :)



Použila jsem stejný střih jako u svých prvních plínek, jen gumičky jsou našité na švovém přídavku a zvenku obšité okolo, takže vznikl jakoby tunýlek. Gumičky jsem tentokrát napružila o něco míň, takže je plínka ve výsledku větší. Snad opravdu vydrží až po nočník i našemu valibukovi :) Zkracovací patentky dávám po 4 cm a patentky v pase po 2 cm. To se mi osvědčilo už u kapsovek. Plínka se líp reguluje a zkracování je podle mě líp využitelné, než když se dávají po 5 cm. Menší odstupy by mi připadaly už zbytečné.
Jako kontaktní vrstvu jsem použila bambusový aksamit, vnitřní vrstva je z českého bambusového flísu, obojí z Šijem dětem. V kritické zóně jsem přidala ještě obdélník navíc. Květovaný úplet je z výprodeje od Mráze (je to ten samý jako na jedné ze sukní), autíčkový je krásný oboulíc z detivbavlnke.sk a proužkový je recy ze šatů ze sekáče. Ten se mi tolik líbí, že zbytky určitě ještě využiju na další věci.






Na těle plínky vypadají výborně, ale samotné se fotí dost špatně. Ať se snažím sebevíc, vždycky mi z toho vyleze nějaká pokroucenina :( Až bue synek ochotný ke spolupráci, zkusím pořídit i nějakou fotku na modelovi. Je to s ním ale vždycky na dlouhé lokte...

2 komentáře:

  1. Vypadají moc pěkně :-)
    Podle jakého střihu šiješ? Já tu mám různé postahované, že je postupně vyzkouším...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to starší střih od Sufika z susu-sufik.blogspot.com

      Vymazat

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.