středa 8. července 2020

U nás v Holinkově

Je to už dva roky, kdy jsem přestala přispívat na tenhle blog. Fascinuje mě, že stále žije svým životem a pořád sem zavítá kolem pěti tisíc lidí každý měsíc. Je to pro mě výzva občas sem zase něco přihodit :-)

K šití se teď dostávám jen úplně výjimečně. Postavili jsme dům, přestěhovali se do něj, postupně zařizuju novou domácnost, zakládám svoji vysněnou zahrady. 

Starší děti jsou v domácím vzdělávání, Maluch teď oslavil čtvrté narozeniny a do školky se nechystá. Začala jsem pracovat na kratičký úvazek v církvi. Hodně výletujeme a užíváme si svobody, kterou máme.

Své budoucí zahradě jsem založila vlastní stránku, najdete ji TADY. Těší mě zaznamenávat si všechny pokusy a omyly a jak se to celé vyvíjí z ničeho, první úspěchy a všechno, co se cestou učím.

Tak vítejte :-)

Moje provizorní zahrádka ještě na balkoně paneláku. Dnes už se pokouším o první pěstování na budoucí zahradě


1 komentář:

  1. Úplně jsem vykulila oči, když jsem zahlédla příspěvek :) tak gratuluju k proběhlým změnám, ať se vám všem na novém místě líbí a zahrada ať vzkvétá! Jdu na ni mrknout :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.