pátek 23. března 2018

Pastelová trička pro Týnku

V poslední době jsem tenhle blog dost zanedbávala. Hodně času a energie mi sebraly různé nemoci dětí i moje a když už jsem se dostala k počítači, víc jsem se soustředila na druhý blog. Mám z něj radost :) Na šití nebyly síly ani čas. Ale hlavně ty síly chyběly.

V kládám tedy šití staršího data, už ze zimy. Týnka si přála teplá trička s dlouhým rukávem. Já jsem za tím účelem už minulý rok vybrala krásné pastelové elastické teplákoviny (jako obvykle u Terstry) a trefila jsem se. Pastelové barvy, růžová, srdíčka a kočičky, nešlo se netrefit :) Původně jsem zvažovala i nějakou mikinu nebo mikinové šaty, ale Týna chtěla trička, tak má trička. Rovnou dvě inverzní. Nosí je ráda obě. Jsou jemná jako moje víla a moc jí sluší.






1 komentář:

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.