středa 19. dubna 2017

Černo-bílé polštářky do postýlky

Kamarádka mě požádala o ušití několika polštářků a dalších dekorací do postýlky. Miminko už je na světě, je nádherné. Snad mu budou polštářky dělat radost, až je jednou začne vnímat. A do té doby doufám, že budou dělat radost novopečeným rodičům.

Polštářky jsou oboustranné, takže může postýlka vypadat pokaždé maličko jinak. Ovšem šití hvězdy nechci zas nějakou dobu vidět :D













Miminko ode mně dostalo taky pár barevně sladěných drobností jako dárek. Fotky najdete tady.

A když už jsem byla v tom šití, ušila jsem jeden mráček taky do Edovy postýlky. Polštářků prostě není nikdy dost.






2 komentáře:

  1. Jsou krásné ... a co říkáš na prošívané polštáře. Máš nějaké tipy ?

    OdpovědětVymazat
  2. Koupím si látky a ušiju si své :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.