úterý 31. května 2016

Origami brože

Mám ráda DIY dárky, dávat i dostávat. V době, kdy máme všechno, krom času, a koupit si cokoli není problém, mi právě ten vložený čas a vlastní invence přijde jako to nejcennější, co druhému dát. A těší mě, že mám v okolí blízké, kteří to vnímají podobně :) Škoda jen, že toho času a invence nemám sama víc...
Sestřičce ke svátku jsem chtěla vyrobit zase nějakou brož. Je dostatečně praštěná na to, aby byla ochotná někam v nich fakt jít :) Posledně jsem vyráběla deštníčkovou, tentokrát jsem chtěla něco jednoduššího, univerzálnějšího. A tak jsem vyráběla origami :)




Lodička, protože námořnický styl je nesmrtelný


A jeřáb, protože je prostě krásný :)

2 komentáře:

  1. Jity, tohle se mi moc líbí! Zvláštní, že já jednoho origami jeřába zrovna dnes dostala jako poděkování:-) Myslím, že jsi připravila krásné dárky.

    OdpovědětVymazat
  2. Ta lodička! úplně mě bere za srdce :) Hezký den!

    OdpovědětVymazat

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.