čtvrtek 14. ledna 2016

Šité hračky pod stromeček

Odtajňování vánočních dárků je nějaké pomalejší, než jsem plánovala. Takže tady je druhé kolo, po tričkách a šátku tentokrát hračky. V plánu jsem toho měla hodně, hlavně nějaké doplňky Týnce ke kočárku. Všechny objednávky jsem si naplánovala tak, abych od půli listopadu už měla volno a mohla se věnovat šití dárků, doplňků domů a dalším věcem pro nás. Ale člověk míní, Pán Bůh mění a velkou část podzimu jsem byla zdravotně málo použitelná. Takže jsem došívala objednávky ještě v prosinci a dárky pro děti jsem šila ještě 22. a 23. v noci. Nakonec to ale nevadilo, dárků bylo i tak dost a skoro si myslím, že si je i víc užili, když jich nebyl milion. Nejúspěšnější šitý dárek si ale nechávám až na příště :)






Vojta si přál dinouše, jako má Týnka.  Jednoho jsem mu šila, ještě než se narodil, ale nijak zvlášť ho nezaujal ani v pozdějším věku a časem ho zabavila Týna. Je to fajn mazel na spaní, vzhledem k jeho velikosti (na délku má přes půl metru) funguje jako docela solidní polštář :) Tak po dinoušovi miminkovském vznikl dinouš klučičí :)





Týnka si zase přála chundelatého pejska. I toho jsem dělala pro Vojtíka, když byl ještě v břiše. Na rozdíl od dinouše ho měl celkem rád a hlavně v poslední době si ho bere do postýlky. Možná už dorazilo plyšákové období. Ne, že by to byla taková krása, ale je od maminky a to mým dětem ke spokojenosti stačí :) Takže jsem pořídila další chlupaté fusekle a udělala jednoho psa i pro ni. teď mají každý svého a už se neperou :) Šila jsem v ruce a byla to práce asi na hodinu. Takže jestli vaše děti milujou plyšáky, směle do toho :) Návod najdete třeba tady nebo tady, ale usilovným googlováním ("sock dog tutorial") najdete i dost dalších a samozřejmě jde udělat i spousta jiných zvířátek.













3 komentáře:

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.