středa 28. ledna 2015

Pyžamka pro Týnku

Další várka pyžamek, tentokrát zdaleka ne tak vymazlené jako ty s tučňáky. Pyžamka jsem šila ve fofru před Vánoci, Týnka neměla co na sebe, tak nebyl čas na blbinky :)











Zkoušela jsem lemování proužkem na třetiny "z ruky", tedy bez předchozího přišití proužku k okraji látky na OL. Prostě jen skládáte proužek a rovnou sešíváte. Chce to trošku cviku a vhodný úplet (se superkroutivou dadkou bych to asi nezkoušela), ale jde to dobře a poměrně snadno. Výsledný lem je poddajnější a měkčí a ušetříte čas. Jako první jsem šila bílé pyžamko, proužek jsem střiha moc úzký, tak se mi nelemovalo moc dobře. U druhého jsem střihla širší (asi 4cm, možná i o fous víc) a bylo to citelně lepší.

Střih je z Ott. 6/2014, č. 1

2 komentáře:

  1. Krásné :-) Jitko můžu se zeptat odkud je střih a z čeho stříháte lemovací proužky?
    Díky a pěkný den
    Kamila

    OdpovědětVymazat
  2. krásné ;-) u pyžámek s tučňáky jsem si tedy sedla na zadek a koukala s otevřenou pusou, ale i tyto jsou šikovné ;-) máte moc krásny blog a krásné šití ;-)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.