středa 1. října 2014

Kostkáče 2014

Minulý týden jsem šila kostkáče na lezení pro synovce. Na stěně bývá chladno, tak si sestra objednala kalhoty s vyšším nápletem, aby je netáhlo na záda, když se jim různě vykasá tričko. Rovnou jsem udělala ze zbytků i jedny pro Vojtu. Trochu povytáhl a najednou nemá co na sebe na lítačku.



kalhoty pro synovce jsou zepředu inverzní, zezadu stejné, jakmi vyšla látka

kapsy jsem tentokrát u všech kalhot šila jako "cargo" na boku

Vojta má gatě nahoře i dole do gumy, je to pohodlné, snadno se mu svlékají a oblékají, nohavice se necourají v blátě a navíc vydrží o něco dýl, aniž by bylo třeba nohavice ohrnovat (ohrnuté kalhoty už od dětství nějak nemám ráda)




a ještě detail založení kapsičky


Kalhoty jsem šila z pevného kanafasu české provenience. Není to žádný módní hit, ale je to praktické. Kalhoty vydrží to poměrně velkou zátěž, dobře se perou a vydrží dlouho pěkné.
Střih na velké jsem dělala víceméně od oka, menší jsou podle Ottobre 1/2014 (zatím asi mé neoblíbenější číslo :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.