pondělí 30. června 2014

Sobí kolekce pro Vojtu

Minulý víkend kluci vyrazili na výlet a my jsme měly s Valentýnkou dámskou jízdu. Já jsem šila a ona trénovala ožužlávání všeho možného :) V rámci odpočinku jsem šila jen a jen pro nás, žádné zakázky, ač by to bylo bývalo třeba. Ale kdybych nešila aspoň občas i něco jiného, něco, co prostě chci šít a na co mám náladu, moc by mě to šití nebavilo. Plínky jsou fajn, ale přeci jen je to práce, rutina... A tak za víkend vznikly podkoleňáky, kraťasy a klobouk se soby pro Vojtu, k tomu dvě bambusová trička a sobí aplikace na kupované bílé triko. Oživila jsem 4 poděděná bodyčka pro Valentýnku a udělala k nim letní kalhoty a kraťásky a ještě jsem našila aplikaci na další Vojtovo triko. Takže děti mají zase spoustu hezkých nových nebo staronových kousků v šatníku a já jsem si opravdu odpočinula. Báječně mě to naladilo na další zakázky - dvoje šaty a dvě tuniky, které jsem sem dávala v minulých dnech, a samozřejmě další spoustu plínek. Ty už sem ani nedávám, je to s malými obměnami pořád totéž. najdete je u mě na facebooku (klik na ikonku v plavé liště ;)
První část šití z dámské jízdy jsou podkoleňáky, kraťasy, klobouk a sobí tričko :)





Střih na podkoleňáky jsem dělala svůj, inspirace (Ivy z Farbenmixu) se ale nezapře






Střih na kraťasy je taky od oka podle jiných, co máme doma

Sob na kupovaném tričku je z úpletu a prostřihů z mikroplyše z Dadky

A klobouček podle střihu od Michy

3 komentáře:

  1. úžasné! :) bude na písku největší frajer!

    OdpovědětVymazat
  2. Já naprosto žasnu, co se dá ušít za víkend, a smekám!!!!
    Můžu se jenom zvědavě zeptat, jestli to bylo i s přípravou (střihy, stříhání, vymýšlení aplikace atd.), nebo čistokrevné šití? Ale i tak... obdivuju :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Komplet - stříhání, aplikace... Střih na kaťata jsem nevykreslovala, takovéhle jednoduché věci dělám "od oka" a moc to neřeším. Na dítěti se drobná nepřesnost ztratí, případně jde vyladit za pochodu. A střih na tričko mám vykreslený už z dřívějška.
      Vymýšlení nezabralo vůbec nic, já vždycky dlouho nosím nápad v hlavě, všeljak promýšlím, a když je pak čas šít, tak už jen pracuju. A když šiju něco, co chci šít, jde mi to už celkem rychle. Strašně se těším na výsledek, tak neprokrastinuju a šiju a šiju, aby už bylo hotovo a viděla jsem, jak to dopadne. To plínky, to je jiná. S těmi se loudám a občas mám pocit, že i ta práce snad roste před očima.
      Ale hlavně mít doma jen jedno dítě, které je navíc zrovna dobře naladěné a ke spokojenosti mu stačí batolit se mi u nohou a zkoumat pedály... To je přece bájo :)

      Vymazat

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.