čtvrtek 26. prosince 2013

Fleecové čepičky

Všechny Vánoční dárky už mají své majitele, tak můžu je konečně odtajnit a pochlubit se :) (podle manžela stejně šiju jen proto, abych se měla čím chlubit a aby mi to lidi chválili. No, pravdu má jen trochu :D )
Svým skvělým kamarádkám jsem pořizovala skvělá ručně vyráběná bio mýdla Naturinka a aby neměly balíčky jen malinké, udělala jsem pro každou ještě něco šitého pro děti. Letos jsme měly první Vánoce, které každá slavíme jako maminka. Úplně malí chlapečci dostali tepláčky na látkovou plenku, batolata a předškolačka fleecové čepičky. Tady jsou :)


 










Čepičky mě začaly bavit - první ufonské jsem Vojtovi šila už loni (tady a tady), letos přibyla ještěrková, dvě dinoušové a kytičková pro Valentýnku a pro jinou holčičku na objednávku. Pomalu bych si měla udělat čepičkovou složku :)

 Tady ještě tepláčky pro nejmladší děti v naší skupince. Ty pilotí byly pro miminko ještě v bříšku. Už je na světě, ale narodilo se o trošku dřív, takže mu budou až za pár týdnů.





4 komentáře:

  1. Neodposlouchal manžel tu větu v závorce (v úvodu) od toho mého? Ten říká přesně to samé :-D (a to šiju o dost méně a ani ne tak pěkně - zatím :-) ) A jinak ty čepičky jsou super.

    OdpovědětVymazat
  2. Jitu, čepičky jsou úchvatné... podle čeho jsi je šila? Já už v zoufalství objednala pro holky u Ježíška, ale náhradní by se jim asi šikly... díky za info.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Základ střihu jsem si sestavila od oka podle různých na internetu, vezmi třeba od Paloška (http://kucpav.blog.cz/1210/strih-na-usanku-podruhe). Čepice zavázaná do střapce je válec s klopami na uši, ta s oušky je taky válec, ale zkrácený na výšku hlavy. Teď budu šít další, tak zkusím vyrobit náčrtek

      Vymazat

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.