sobota 28. prosince 2013

Domečková brož

Moje úplně první brož v životě vznikla úplně neplánovaně. Jedna z mých sestřiček si přála pod stromeček kabelku. Pořídily jsme ji s druhou sestřičkou dohromady jako společný dárek. Chtěla jsem ale ještě něco malého k tomu. A třetí sestřička mi poradila brož, protože my jsme všechny na ty šmuky a čím veselejší a zajímavější, tím líp :) Tak bylo rozhodnuto, pokořím další ze svých met, a zkusím vyrobit brož.
Dostala jsem se k tomu až na Boží hod dopoledne, když Vojta s tatínkem usnuli a Valentýnka byla hodná jako za odměnu. A takhle to dopadlo...

Popravdě, překvapila jsem sama sebe. Jsem fakt spokojená. Asi zkusím někdy ve volné chvíli vytvořit pár domečkových bratříčků do světa :)

1 komentář:

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.