sobota 17. února 2018

Barevná body pro Edu

Edík roste, já mám pořád látek víc než hodně, takže žádné nakupování. Šiju :) Tentokrát úplně obyčejná body. Šila jsem je z elastických úpletů ve velikosti 92, tak jsem si v klidu dovolila výstřih bez možnosti zvětšení. Edovi oblékání přes hlavu nevadí a mně to šetří práci při šití.
Střih je z Ottobre 4/2016 a látky jako obvykle od Terstry.







5 komentářů:

  1. To vlevo dole! To bych chtěla taky nosit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že jo! Si rvu vlasy, že jsem tu látku vyhodnotila jako infantilní a nekoupila víc i pro sebe :D

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Jitu, máš prosím tip na osvědčené druky? Já se toho nacvakávání už preventivně děsím, možná zbytečně?

    OdpovědětVymazat
  4. Asi tě moc nepotěším, ale je to bída. Dobře fungují klasické baby druky z galanterky, ale musí se natloukat kladivem, což v paneláku není nic moc. A já šiju hlavně po mocích, když už šiju. Mají teď v balení mističky, které fungují s kleštěmi Vario Prym, ale stoprocentní to pořád není.
    jednu dobu jsem ze zoufalství dávala i na bodyčka a pod. plastové druky. To je jistota. Akorát jsou silné a bála jsem se, aby to netlačilo. No, přes látkovou plenu to určitě netlačí a jednorázovky používáme tak málo, že to skoro není třeba brát v úvahu. takže to je možná cesta.
    A tyhle barevné jsou z Aliexpresu. Koupila jsem si tam kleště a druky přímo k nim. Jsou o fous menší než ty naše. V balíčku bylo 10 barev druků po asi 15ks. Fungují výborně, zkazila jsem jen jeden a to jen svojí nepozorností. Nebýt té cesty přes půl planety, byla by to ideální volba. Blbý je, že když si to člověk koupí na českém e-shopu, má to násobně dražší a cestuje to sem tak jako tak :-/

    OdpovědětVymazat

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.