čtvrtek 9. června 2016

Silikonové korále

Před nějakou dobou jsem na blogu Piece of North zahlédla úžasná kousátka se silikonovými korálky (můžete si je koupit na Fleru). To bych nebyla já, abych se nevrhla do hledání a zjišťování, co že to je za novotu. A tak jsem objevila e-shop silikonovekorale.cz, který nabízí různé druhy a barvy korálků na výrobu kousátek, kojících náhrdelníků a dalších drobností. A tak už mám doma balíček s komponenty na tvoření :) Týna byla při kojení zvědavka zvědavá, pořád mě za něco tahala a když nebylo za co, tak škrábala jak kocour. Vojta ne, ten si uměl jídlo vychutnat už od miminka :) Tentokrát budu připravená a třeba mláďátko bude při kojení raději věnovat pozornost korálkům než mým vlasům, naušnicím a drápání. Uvidíme... :)

Kojící korále jsou vůbec vynález... Ještě před pár lety by mě vůbec nenapadlo, že by něco takového mohlo existovat. A že jich na trhu je! Stačí kouknout na Fler, co různých druhů šikovné ženy nabízí. Nebo mrkněte na můj Pinterest, kam jsem si připíchla pár variant, které mě zaujaly.




1 komentář:

  1. Díky za tip. Kojící korále jsem neznala a může to být fajn. U nás asi ne při kojení, ale při nošení, dobrá zábava ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.