pátek 29. srpna 2014

No. 7 aneb Konečně kalhoty pro holčičku podle mého gusta :)

Někdy se seběhne tolik věcí naráz, že ačkoli mám spoustu věcí našitých, nějak se nedostanu k nafocení, zpracování fotek a vytvoření článku na blog. Tyhle kalhoty jsou hotové už snad měsíc, jsem z nich totálně unešená, ale článek pořád nikde. Dlouho jsem se pokoušela vyfotit je na Týnce, ale nakonec jsem to vzdala. je prostě nefotitelná :-/
A co že je to za zázrak? Vlastně nic moc. Obyčejné riflíky širšího střihu, v pase vzadu do gumy, vepředu je pas nepružný. Střih jsem dlouho promýšlela, aby byly kalhoty pohodlné a zároveň aspoň trochu elegantní a "na lepší". Většina volnějších střihů kalhot působí přeci jen dost teplákovitě. No a tady je výsledek. Jsem na sebe zcela nekriticky pyšná (normálně začínám mít pocit, že mi to vymýšlení vlastníc střihů celkem jde :)



Tohle je nejlepší obrázek, co s emi povedlo za měsíc pořídit. Nic moc :-/

Tak aspoň mobilní výcvak z nákupu :)
Kalhoty jsou z odlehčené pružné džínoviny, která se mi zdá na dětské oblečení úplně ideální. Je poddajná a přizpůsobivá, ale přitom dostatečně "džínovitá". A navíc v mé oblíbené tmavé barvě. A aby nebyly tak úplně fádní, tak aspoň malá kraječka :)

Vepředu maj kalhoty pevný pas a na každé stran 2 sklady, takže pěkně obejmou látkovou plenku, aniž by škrtily a omezovaly v pohybu.

A vzadu jsem si neodpustila aspoň maličkou kraječku :) Já prostě neumím udělat obyčejný jednoduchý kus oblečení :D

Ke kalhotám jsem udělala čelenku s malou krajkovou květinkou, aby to Týnde slušelo. Nepochodila jsem. Manžel měl komentáře typu, jestli od teď bude naše dcera chodit ven jako strašidlo a dcerka ho samožřejmě podpořila. Čelenku servala a strčila do pusy. Tak nic :-/

Střih se osvědčil, tak jsem teď spíchla ještě jedny recy lezáky na doma z béžových džín po babičce. Nohavičky jsou tentokrát do gumy, aby hezky držely vykasané. Oboje kalhoty jsou totiž zatím majitelce trochu velké.







3 komentáře:

  1. Jsou opravdu moc povedené, myslím, že něco podobného s dovolením taky zkusím. A to puntíkaté bodýčko s kanýrky máme taky, je slušivé:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Střih k zakoupení by nebyl? Tahle velikost je ideální :-) Kalhoty jsou super!

    OdpovědětVymazat

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.